Про автора



Дахно Людмила Олександрівна
Посада: вчитель інформатики та математики

В 2004 році вступила до Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка на спеціальність "Математика. Основи інформатики" і в 2009 році здобула ступінь магістра. З 15.08.2009 працюю вчителем математики та інформатики КЗ "Олександрівський ліцей №1"

В 2009 році вступила до Національного університету державної податкової служби України, маю другу вищу освіту.

Педагогічний стаж - 14 років.

Вчитель І кваліфікаційної категорії

Моє педагогічне кредо: Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.

Проблема, над якою я працюю: Використання інтерактивних технологій на уроках математики та інформатики як метод зацікавлення учнів.

Опис досвіду

Школа повинна підготувати людину мислячу, котра не тільки має знання, але й уміє використати їх у житті. Тому спрямованість на формування розумових здібностей дитини та передання навиків ефективного оперування засобами пізнання повинна виступити як головний пріоритет із самого початку навчання. Безумовно, значна частина таких засобів базується на основі ІКТ.

Перш за все, добираючи до уроку програмне забезпечення та електронні засоби навчання, враховую, що вони повинні відповідати певним вимогам, а саме:бути цікавими і викликати позитивні емоції у школярів;
активізувати пізнавальну та розумову діяльність учнів;
викликати у дитини бажання навчитися працювати самостійно;
відповідати психолого-педагогічним вимогам;
розвивати творчі здібності дитини;
носити навчально-контролюючий характер.

Метою моєї педагогічної діяльності є впровадження методики формування інформаційної компетенції учнів, яка своїм змістом і методами, засобами й організаційними формами забезпечує свідоме ставлення до інформаційної діяльності, сприятиме вихованню моральних якостей у процесі навчання і спілкування. У зв’язку з реалізацією цією метою на уроках математики та інформатики я виділяю основні форми прояву інформаційної компетенції:

• Проектна діяльність
• Конкурси
• Сайти
• Дистанційне навчання

Формування інформаційної компетентності, перш за все, припускає формування універсальних навичок мислення і вирішення задач. До них відносяться уміння спостерігати і робити логічні висновки, використовувати різні знакові системи і абстрактні моделі, аналізувати ситуацію з різних точок зору, розуміти загальний контекст і приховане значення висловів, неухильно самостійно працювати над підвищенням своєї компетентності.

Аналіз результатів професійної діяльності

У 2018 році отримала сертифікат від Microsoft за курс підвищення кваліфікації «Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі»; у 2019 році опанувала онлайн-курс «Інтерактивні онлайн-тести «На урок»; у 2020 році на освітній платформі «Всеосвіта» вдосконалила професійні навички, завершивши курс «Google сервіси в роботі вчителя», а також отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою семінару районних, міських координаторів Міжнародного конкурсу «Колосок» (8 год); у 2021 році пройшла підвищення кваліфікації на базі Кіровоградського ОІППО імені В. О. Сухомлинського за програмою курсів «Розвиток професійних компетентностей вчителів математики, інформатики, фізики, хімії, біології, географії, природознавства, екології, технологій. Піднапрям: технології STEM-освіти» (72 год.)

Працюю над проблемою «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики та інформатики як метод зацікавлення учнів».

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін мої учні займали призові місця у 2018 – 2019 н.р. з інформаційних технологій: 8 клас – ІІІ місце (Голуб Денис), 9 клас – ІІ місце (Пірогов Дмитро), 10 клас – ІІ місце (Крикун Надія), з інформатики: 8 клас – ІІІ місце (Голуб Денис), 9 клас – І місце (Пірогов Дмитро), з математики: 6 клас – І місце (Бондаренко Тамара); у 2019 – 2020 н.р. з математики: 7 клас – І місце (Бондаренко Тамара); з інформатики: 8 клас – ІІІ місце (Шевченко Максим), 9 клас – ІІ місце (Голуб Денис), 10 клас – ІІ місце (Пірогов Дмитро), з інформаційних технологій: 9 клас – ІІ місце (Голуб Денис), 10 клас – ІІ місце (Пірогов Дмитро).

Велику увагу приділяю роботі з обдарованими дітьми: готую своїх вихованців до участі в предметних олімпіадах, обласних та Всеукраїнських конкурсах. Так, учень Голуб Денис у 2018 – 2019 н.р. став переможцем Всеукраїнського конкурсу з інформаційних технологій для дітей та молоді «ІТalent» в номінації «Веб розробка «Шкільний сайт» (ІІ місце) та в номінації «Фотографія» (І місце); переможцем обласного конкурсу з інформаційних технологій «Ми – діти галактики» (І місце) в номінації «WEB-сайти» у 2020 – 2021 н.р.


Мої вихованці здобули перемогу у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України та представляв область на ІІІ етапі у Києві: 2021 та 2022 роки, Голуб Денис (диплом ІІ ступеня); Нікішов Даніїл є призером ІІ (обласного) етапу (диплом ІІ ступеня).

У 2021 році в обласному конкурсі «Інсайти сьогодення від юних дослідників Кіровоградщини» Нікішов Даніїл посів І місце в секції «технології програмування».

Також у 2018 році стала лауреатом обласного огляду освітніх блогів «Педагогічна блогосфера» в номінаціях «Блог учителя» та «Блог методичного формування».

Маю нагороди, зокрема нагороджена: Грамотою відділу освіти Олександрівської районної державної адміністрації (наказ № 97-к від 26.09.2018 року); Подяка Департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (наказ № 97-к від 26.09.2018 року).
На платформі Blogger.