Алгоритми в 3 класі


Алгоритмізація як частина програмування є основним, центральним елементом змісту курсу інформатики. Однак обсяг її вивчення залишається дискусійним, що пов'язано як з важливістю здійснення фундаменталізації курсу, так і з необхідністю проведення профорієнтації на професію програміста.
Тому вивчення алгоритмізації має два аспекти: розвивальний і програмістський. Розвивальний аспект пов'язаний з необхідністю розвитку алгоритмічного мислення учнів як необхідної якості особистості сучасної людини.

Програмістський аспект носить переважно профорієнтаційний характер і пов'язаний з необхідністю показу учням діяльності програмістів. Учні знайомляться з поняттями алгоритму і виконавця алгоритмів.

Слід зазначити, що хоча весь курс і концентрується навколо мови програмування, основне наше завдання - розвиток особистості дитини. Ось чому доцільно використовувати на уроках інформатики у початковій школі і творчі майстерні, і тематичні презентації, і створення динамічних коміксів, і елементи дослідницької діяльності, і лише на останньому плані - безпосередньо програмування.

Так, при вивченні теми «Алгоритми і виконавці» у 3 класі учні на прикладі гри «Чарівник» пригадали з 2 класу, що таке алгоритми і хто може бути їх виконавцями, навели приклади алгоритмів з власного досвіду, ознайомилися з алгоритмами, які підготував для них Комп’юшко.



А закріпили набуті знання третьокласники граючи в «Казковий салат», де вони впізнали героїв відомих казок. Під час виконання практичного завдання в програмному комплексі «Сходинки до інформатики» всі побували в ролі садівників та за допомогою інструктивної картки змогли «посадити дерево».

Немає коментарів

На платформі Blogger.